top of page
חיפוש

אורגזמה נשית

עודכן: 3 ביולי 2022



סוגיה שהועלתה במדור ייעוץ מיני באחד מהאתרים הגדולים והמכובדים :

" שלום,

אני בת 26 ומקיימת יחסי מין מוגנים מגיל 17, עם גברים שונים. יש לי בעיה שאני לא גומרת , אני מגיעה למצב שבו אני נאנחת מהר מאוד ממגע אצבעות או מחדירת איבר המין, אך לא מגיעה לגמירה מלאה. מה את ממליצה לי או לגבר שאיתו אני מקיימת יחסי מין לעשות?

שלום לך,

אורגזמה נשית היא מאוד מעניינת ויש עליה דעות די מוטעות. בשנות השבעים חקרה ד"ר הייט את מיניות האשה עם משאל מאוד רחב בקרב מספר רב של נשים. הממצאים העלו ש- 85 אחוז מקרב הנשים מגיעות לאורגזמה דרך מגע בסביבת הדגדגן וכ- 15 אחוז מגיעות לאורגזמה באמצעות חדירה, ואיך זה קשור אליך? את מספרת שאת כמעט שם אבל לא מצליחה. מה את חושבת באותם רגעים? אלו תחושות עוברות בך? והאם את יכולה להגיע לאורגזמה באוננות שלך עם עצמך? אלו שאלות שכדאי שתתמודדי איתן ואז אולי תוכלי להבין מה עוצר אותך מללכת עד הסוף.

כל טוב, ....... "

וזו תגובתי לאותה יועצת מינית :

יכולת להציע לה כשלב ראשון , לפני פשפוש בנפש , לרכוש לעצמה ,פוקט רוקט , או ויברטור , שכמעט בוודאות , היו מביאים אותה אל האושר הנכסף - האורגזמה .

כדאי לנסות , כצעד ראשון שילוב של פוקט-רוקט בזמן יחסי המין , ואם לא נעים לה לשלב אותו עם בן הזוג , שתנסה להשתמש בו ,כשהיא לבד , במצב נינוחות ורוגע . בלי לחץ .

לפעמים הפתרון יותר פשוט מפשוט - וכל ה"יועצים המיניים" רק מרחיקים את זמן פתרון הבעיה . חבל . " שלום, אני בת 26 ומקיימת יחסי מין מוגנים מגיל 17, עם גברים שונים. יש לי בעיה שאני לא גומרת , אני מגיעה למצב שבו אני נאנחת מהר מאוד ממגע אצבעות או מחדירת איבר המין, אך לא מגיעה לגמירה מלאה. מה את ממליצה לי או לגבר שאיתו אני מקיימת יחסי מין לעשות? שלום לך, אורגזמה נשית היא מאוד מעניינת ויש עליה דעות די מוטעות. בשנות השבעים חקרה ד"ר הייט את מיניות האשה עם משאל מאוד רחב בקרב מספר רב של נשים. הממצאים העלו ש- 85 אחוז מקרב הנשים מגיעות לאורגזמה דרך מגע בסביבת הדגדגן וכ- 15 אחוז מגיעות לאורגזמה באמצעות חדירה, ואיך זה קשור אליך? את מספרת שאת כמעט שם אבל לא מצליחה. מה את חושבת באותם רגעים? אלו תחושות עוברות בך? והאם את יכולה להגיע לאורגזמה באוננות שלך עם עצמך? אלו שאלות שכדאי שתתמודדי איתן ואז אולי תוכלי להבין מה עוצר אותך מללכת עד הסוף. כל טוב, ....... "









Create

156 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אז התבלבלו קצת ....לא נורא (אמיתי)

זוג מבוגר נעמד מול ״לו לה״ . האשה אוחזת במקל הליכה ובן זוגה תומך בה . כמה דקות אחרי שסיימו להתפעל מ״הפלא״ שבחזית החנות , הם מחליטים להיכנס . שניהם נכנסים לאט לאט , הגבר תומך בבת זוגו והם נעצרים לפני ה

זמן לפרגון אישי .......

דה מרקר לייבלס כתבו עלי : לו-לה: חנות בוטיק לאביזרי מין במדרחוב הקסום של זיכרון יעקב אם תנסו להכניס את גליה פרדו לתוך משבצת מסוימת שאתם מכירים היטב, מהר מאוד תבינו שזו משימה בלתי אפשרית. גליה היא אישה

bottom of page